Ostutingimused | OiOi e-pood

Ostutingimused

 

1. Tingimuste kehtivus

1.1. Käesolevad tingimused kehtivad ostu-müügilepingute (edaspidi Leping) suhtes, mis sõlmitakse veebis aadressil oioi.ee asuvast veebipoest kaupa telliva kliendi (edaspidi Klient) ning Trendhunt OÜ (edaspidi Müüja või OiOi) vahel.

1.2. Käesolevad tingimused on koostatud kooskõlas Eesti Vabariigis kehtivate õigusnormidega ning OiOi-l on õigus tingimusi ühepoolselt muuta. Muudetud tingimused kehtivad üksnes tellimuste suhtes, mis on esitatud pärast tingimuste muutmist.

1.3. OiOi veebipoest tellimust vormistades ning makset sooritades kinnitab Klient, et ta on tutvunud käesolevate tingimustega ja on nendega nõus.

2. Lepingu sõlmimine ja jõustumine

2.1. Kliendi tellimus loetakse pakkumuseks võlaõigusseaduse tähenduses. OiOi ei pea eraldi oma nõustumisest tellimusega Kliendile teatama. OiOi loetakse tellimusega nõustunuks, kui ta asub konkreetset tellimust Kliendile täitma.

2.2. OiOi sõlmib Lepingu vaid isikuga, kelle teo- ja otsustusvõime ei ole piiratud.

3. Kauba tellimine

3.1. Tellimuse vormistamiseks peab Klient täitma OiOi veebipoes tellimusvormi.

3.2. Klient on kohustatud tellimuse vormistamisel esitama ainult tõeseid andmeid. Juhul, kui Klient on tellimuse täitmisel esitanud ebakorrektseid andmeid, ei vastuta OiOi sellest tekkinud tagajärgede eest.

3.3. Kliendil on võimalus soovitud kaupa lisada ostukorvi, kuid enne tellimuse vormistamist on sama kaup kättesaadav ka teistele Klientidele.

3.4. Tellimuse vormistamist alustades asetab Klient toote(d) ostukorvi ja valib endale sobiva kauba kohaletoimetamise viisi. Järgmisena sisestab Klient enda kontaktandmed ning valib makseviisi.

3.5. Kui Klient on veendunud, et kõik esitatud andmed, tooted ja kogused on õiged, vajutab ta nupule „Esita tellimus“.

4. Kinkekaardi ostmine ja kasutamine

4.1. Kinkekaarti on Kliendil võimalik kasutada OiOi veebipoes ostu sooritamisel.

4.2. Elektroonilise kinkekaardi ostmisel valib Klient ostukorvis saatmisviisi “Elektrooniline kinkekaart” ning kinkekaart saadetakse sisestatud emaili aadressile 1 tööpäeva jooksul. Füüsilise kinkekaardi ostmise korral valib Klient sobiva saatmisviisi.

4.3. Nii elektroonilise kui füüsilise kinkekaardi kasutamisel sisestab Klient kinkekaardil oleva koodi ostu vormistamisel kupongi koodi lahtrisse ja vajutab “Rakenda”. Selliselt rakendub kinkekaart ostukorvile miinussummana.

4.4. Kui ostu summa ületab kinkekaardi väärtust, siis ületatud summa eest tasub Klient täiendavalt juurde.

4.5. Kui ostu summa on väiksem kinkekaardi väärtusest, ülejäänud summat OiOi veebipoe poolt ei tagastata.

4.6. Kinkekaart ei ole tagastatav ning seda pole võimalik rahaks ümber vahetada.

4.7. Kaotatud, rikutud või kasutatud kinkekaarti ei asendata.

4.8. Kinkekaart kehtib 6 kuud alates kinkekaardi ostmise kuupäevast, mis on märgitud kinkekaardile.

4.9. Ühes ostukorvis saab korraga kasutada ühte kinkekaarti.

5. Kauba hinnad ja postikulu

5.1. Veebipoes OiOi müüdavate kaupade hinnad on toodud eurodes. OiOi-l on õigus ühepoolselt muuta hindu. Kui Klient edastas tellimuse enne hinna muutmist, siis kehtib tema jaoks hind, mis on märgitud tema arvele.

5.2. Kauba hinnale lisandub kauba kohaletoimetamise tasu, mis sõltub Kliendi poolt valitud kohaletoimetamise viisist.

6. Tasumine

6.1. Tellimuse eest tasumine toimub kas pangalinki või krediitkaarti kasutades, pangaülekandega OiOi pangakontole või PayPal makselingiga.

6.2. Valides tellimuse eest tasumiseks pangaülekande, saadab OiOi pärast tellimuse esitamist Kliendi e-mailile arve, milles on äratoodud OiOi pangakontode numbrid ning rekvisiidid. Kui Klient on valinud tellimuse eest tasumiseks pangaülekande, on Kliendil võimalus valida endale sobiv pangakonto, millele ta soovib arve eest tasuda. Kui Klient ei ole arve eest vähemalt 3 päeva jooksul alates arve kättesaamisest tasunud, tühistab OiOi selle tellimuse.

7. Kauba kohaletoimetamine

7.1. Pakkide postitamine toimub tööpäevadel. Kõik nädalavahetusel või riigipühadel esitatud tellimused postitatakse järgmisel tööpäeval. Kaup jõuab Kliendini vastavalt Kliendi poolt valitud kohaletoimetamise viisile:

7.1.1 Kui Klient on valinud kohaletoimetamise viisiks Smartposti pakiautomaadi ja tema poolt tehtud ülekanne tellimuse eest on laekunud OiOi pangakontole tööpäeval enne kella 12:00, saab Klient pakiautomaadist kauba kätte järgmisel päeval. Saartele jõuavad pakid ülejärgmisel päeval. Kui ülekanne tellimuse eest on laekunud peale kella 12:00, postitatakse tellimus järgmisel tööpäeval. Paki saabumisest pakiautomaati informeeritakse Klienti e-maili ja SMS-i teel, millega edastatakse Kliendile ka uksekood. Selle uksekoodi alusel saab Klient oma paki pakiautomaadist kätte.

7.1.2. Kui Klient on valinud kohaletoimetamise viisiks Omniva pakiautomaadi ja tema poolt tehtud ülekanne tellimuse eest on laekunud OiOi pangakontole tööpäeval enne kella 12:00, saab Klient kauba kätte järgmisel tööpäeval. Kui ülekanne tellimuse eest on laekunud peale kella 12:00, postitatakse tellimus järgmisel tööpäeval. Paki saabumisest pakiautomaati informeeritakse Klienti SMS-i teel, millega edastatakse Kliendile ka uksekood. Selle uksekoodi alusel saab Klient oma paki pakiautomaadist kätte.

7.1.3. Kui Klient on valinud kohaletoimetamise viisiks Omniva paki, jõuab tellitud kaup Kliendi elukohajärgsesse postkontorisse Eestis hiljemalt 2-3 tööpäeva jooksul. Kliendile jäetakse postkasti pakiteade, mille alusel väljastatakse hiljem pakk postkontorist.

7.1.4. Kui Klient on valinud kohaletoimetamise viisiks DPD kulleri, jõuab tellitud kaup Kliendini järgmisel tööpäeval (v.a väikesaared, mil tellimus toimetatakse Kliendini ülejärgmisel tööpäeval), juhul kui ülekanne tellimuse eest on laekunud OiOi pangakontole tööpäeval enne kella 12:00. Juhul, kui ülekanne tellimuse eest on laekunud peale kella 12:00, postitatakse tellimus järgmisel tööpäeval ja kaup jõuab Kliendini ülejärgmisel tööpäeval (v.a väikesaared, mil tellimus toimetatakse Kliendini tellimuse esitamisest kolme tööpäeva jooksul). Kui saadetist ei õnnestu mingil põhjusel kätte toimetada, jätab kuller Kliendi postkasti võimalusel pakiteatise koos edasiste instruktsioonidega.

7.1.5. Kui Klient on valinud kohaletoimetamise viisiks tulen ise järgi, saab Klient paki kätte OiOi esindusest Tartus, Riia 142 (Novapolise ärimaja, IV korrus). Järeletulemise aja palume eelnevalt kokku leppida.

7.1.6. Kui Klient on valinud kohaletoimetamise viisiks Omniva paki välismaale, jõuab tellitud kaup Kliendi elukohajärgsesse postkontorisse kuni 6 tööpäeva jooksul. Kliendile jäetakse postkasti pakiteade, mille alusel väljastatakse hiljem pakk postkontorist.

7.1.7. Kui Klient on valinud kohaletoimetamise viisiks Omniva pakiautomaadi Lätis või Leedus ja tema poolt tehtud ülekanne tellimuse eest on laekunud OiOi pangakontole tööpäeval enne kella 12:00, saab Klient kauba kätte hiljemalt ülejärgmisel tööpäeval. Kui ülekanne tellimuse eest on laekunud peale kella 12:00, postitatakse tellimus järgmisel tööpäeval. Paki saabumisest pakiautomaati informeeritakse Klienti SMS-i teel, millega edastatakse Kliendile ka uksekood. Selle uksekoodi alusel saab Klient oma paki pakiautomaadist kätte.

7.1.8 Kui Klient on valinud kohaletoimetamise viisiks Smartposti pakiautomaadi Soome ja tema poolt tehtud ülekanne tellimuse eest on laekunud OiOi pangakontole tööpäeval enne kella 12:00, saab Klient pakiautomaadist kauba kätte 1-5 tööpäeva jooksul (olenevalt asukohast). Kui ülekanne tellimuse eest on laekunud peale kella 12:00, postitatakse tellimus järgmisel tööpäeval. Paki saabumisest pakiautomaati informeeritakse Klienti e-maili ja SMS-i teel, millega edastatakse Kliendile ka uksekood. Selle uksekoodi alusel saab Klient oma paki pakiautomaadist kätte.

7.1.9. Kui Klient on valinud kohaletoimetamise viisiks elektroonne kinkekaart, edastatakse kinkekaart Kliendile e-posti teel 1 tööpäeva jooksul.

7.2. OiOi ei vastuta paki kohaletoimetamisel tekkinud viivituse eest, kui viivitus on tekkinud postiteenust pakkuva firma süül või vääramatu jõu tõttu.

7.3. Kui klient on kohaletoimetamise viisiks valinud DPD kulleri või Omniva paki, tuleb pakki vastuvõttes alati veenduda, et nii pakend kui paki sisu on terve. Juhul, kui pakis olevatel toodetel esineb defekt, tuleb see fikseerida kohapeal pakki vastuvõttes (DPD kulleri juuresolekul või Omniva postkontoris pakki vastuvõttes). Pärast seda tuleb viivitamatult võtta ühendust OiOi-ga, kes suhtleb edasi DPD või Omnivaga.

7.4. Juhul, kui Klient ei ole fikseerinud kauba vigastusi vastavalt punktis 7.3 kirjeldatule, ei vastuta OiOi tekkinud kahju eest.

8. Lepingust taganemine ja Kliendi õigus kaup tagastada

8.1. OiOi-l on õigus tühistada Kliendi tellimus, kui Klient ei ole tellimuse esitamisel talle saadetud arvet tasunud OiOi pangakontole vähemalt 3 kalendripäeva jooksul alates arve väljastamisest.

8.2. OiOi-l on õigus Lepingust taganeda, kui tellitud kaupa ei ole võimalik Kliendile tarnida (eelkõige kauba lõppemise tõttu). Klienti informeeritakse sellest esimesel võimalusel telefoni või e-maili teel. Kliendi tasutud summad tagastatakse viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul Kliendi poolt osundatud pangakontole.

8.3. Kliendil on õigus kaup tagastada 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest alates. Selleks tuleb Kliendil allalaadida tagastusleht ning saata see e-maili aadressile tellimused@oioi.ee või lisada pakki kaasa. Klient on kohustatud tagastama kauba originaalpakendis koos kõikide markeeringutega OiOi-le 14 päeva jooksul alates tagastuslehe esitamisest aadressile Viljandi mnt 75/1, Õssu küla, Kambja vald Tartu maakond 61713. Tagastatav kaup peab olema kasutamata. Kliendile tagastatakse tellimuse eest tasutud summa Kliendi poolt osutatud pangakontole hiljemalt 14 päeva jooksul alates taganemisteate kättesaamisest juhul kui OiOi on tagastatud kauba kättesaanud. Kauba tagastamine toimub OiOi kulul. Juhul kui Klient soovib kauba tagastada kasutades

8.3.1. Smartposti sinist pakiautomaati. Selleks saab Klient kasutada sama uksekoodi, millega paki välja võttis. Tagastamine on sama lihtne kui kauba vastuvõtmine – sisesta kapi juures vajalik kood ja pane pakk automaati.
8.3.2. Smartposti valget pakiautomaati. Selleks peab Klient minema tagastuse vormistamiseks iseteeninduskeskkonda my.smartpost.ee. Seejärel valima vasakust menüüst Tagastus ning sisestama paki triipkoodi. Seejärel vali pakiautomaat, mille kaudu Klient soovib paki tagastada ning vajutada Kinnita. Saadud tagastuskood kehtib vaid 24h!

8.3.3. Omniva pakiautomaati. Paki pakiautomaati saabumisel on SMS-is või e-kirjas tagastuskood. Sellega saab Klient paki tagastada kõikidest Omniva pakiautomaatidest ja postkontoritest.

8.3.4. esinduskontorisse toomist. Klient võib paki tuua ise OiOi kontorisse aadressil Viljandi mnt 75/1, Õssu küla Kambja vald Tartu maakond 61713.

8.3.5. mõnda muud tagastusviisi. Kui Klient soovib paki tagastada mõnel muul viisil, tuleb ühendust võtta OiOi-ga e-maili tellimused@oioi.ee või telefoni +372 56973500 teel.

8.4. Klient on kohustatud tellitud paki avama ettevaatlikult ja seda mitte kahjustama. Juhul, kui klient on avades kahjustanud ise toodet, ei ole Kliendil õigus toodet OiOi-le tagastada.

9. Vastutus ja vääramatu jõud

9.1. OiOi vastutab Kliendi ees, kui Kliendile on kahju tekkinud OiOi poolt käesolevate tingimuste rikkumise tõttu.

9.2. Klient vastutab OiOi ees, kui OiOi-le on kahju tekkinud Kliendi poolt käesolevate tingimuste rikkumise tõttu.

9.3. Kumbki osapool ei vastuta teise osapoole ees ning tema käitumist ei loeta käesolevate tingimuste rikkumiseks oma mistahes kohustuse teostamisega viivitamise või selle mitteosutamise tõttu, kui nimetatud viivituse või mitteosutamise põhjus ei olnud nimetatud osapoole poolt kontrollitav (vääramatu jõud).

10. Isikuandmete kogumine ja kasutamine

10.1. OiOi-l on õigus koguda ja töödelda Kliendi poolt OiOi-le avaldatud isikuandmeid ning avaldada neid vajadusel tellimuse täitmiseks, andmete töötlemiseks või oma majandustegevuse analüüsimiseks. OiOi-l on õigus kasutada Kliendi elu-või asukoha aadressi või e-maili aadressi ka oma majandustegevuses reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks Kliendile.

10.2. Kliendi isikuandmed, mis on vajalikud kauba transportimiseks Kliendile, edastatakse vastavat teenust osutavaile ettevõtteile.

10.3. Kliendil on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ja kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik Lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või Lepingu täitmiseks. Kliendil on õigus kontrollida teda ennast puudutavaid isikuandmeid, samuti neid muuta või kõrvaldada andmed registrist.

10.4. Kliendi isikuandmeid töötleb Trendhunt OÜ, registrikood 16609594, asukoht Viljandi mnt 75/1, Õssu küla Tartumaa 61713.

11. Muud tingimused

11.1. Käesolevates tingimustes reguleerimata küsimustes juhinduvad Klient ja OiOi Eesti Vabariigis kehtivast seadusandlusest ning pooltevahelisi suhteid reguleerivatest teistest aktidest.

11.2. Käesolevate tingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel. Kui Lepingust tulenevaid vaidlusi ei õnnestu lahendada poolte läbirääkimistega, on nii Kliendil kui OiOi-l õigus pöörduda oma õiguste kaitseks kohtusse.

Jälgi meid Instagramis